martes, 29 de septiembre de 2015

El verbo "ser/estar" - Το ρήμα είμαι





Εγώ                             είμαι                                      
Εσύ                               είσαι                                      
Αυτός/αυτή/αυτό      είναι                           
Εμείς                           είμαστε                                              
Εσείς                           είστε/ είσαστε 
Αυτοί/αυτές/αυτά     είναι                       

                    


Βάλτε το ρήμα είμαι στο σωστό πρόσωπο:

  1. Εγώ ....................... από την Ιταλία. Εσύ από πού ...............;
  2. Ο κύριος Παπαδόπουλος .......................από την Κρήτη.
  3. Η Μαρίνα ................... από το Παγκράτι.
  4. Εμείς .......................... από την Ισπανία. Εσείς από πού........................;
  5. Ο Γιώργος και η Κατερίνα .............................. από την Πάτρα.
  6. Εγώ ...................... καλά. Εσύ πώς ......................;
  7. Γεια σου. Πώς ....................;
  8. Γεια σας. Πώς ....................;





No hay comentarios:

Publicar un comentario