jueves, 1 de octubre de 2015

El verbo auxiliar "tener" - Το βοηθητικό ρήμα "έχω"



Εγώ                              έχω                                     
Εσύ                                έχεις
Αυτός/ αυτή / αυτό    έχει
Εμείς                            έχουμε
Εσείς                            έχετε
Αυτοί / αυτές/ αυτά   έχουν 


Βάλτε το ρήμα έχω στο σωστό πρόσωπο:

  1. Εγώ .................... ένα αυτοκίνητο και ο αδελφός μου.............. μια μοτοσικλέτα.
  2. Αυτός ..................... ένα σπίτι στην Κηφισιά.
  3. Εμείς ........................... φωτογραφίες από την εκδρομή.
  4. Ο Κώστας και η Νίκη .................... τρία παιδιά. Εσείς ................ παιδιά;
  5. Ο Νίκος ............................. ένα σκύλο. Εσύ ............... ζώο στο σπίτι;

                

No hay comentarios:

Publicar un comentario